EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



Hallo lieve allemaal
Het is zo lang geleden dat ik hier op blogger was, 
dat jullie mij vast niet meer kennen hihihi

Graag vertel ik even een beetje over mijzelf en 
laat ik zien wat ik zoal in mijn vrije tijd fröbel!

Ik ben enkele jaren geleden ernstig ziek geweest
Ik heb gelukkig alles overwonnen en ben er mentaal alleen maar sterker door geworden.
en eigenlijk heb ik sindsdien alleen nog maar voorspoed gekend.
Het lijkt wel of het 'pech' mij niet meer kan raken,
Ik geloof niet in toevalligheden, 
alles wat er in een leven gebeurd heeft een reden, een doel.
en dus zo ook mijn ziek zijn!

Sinds wij naar Limburg zijn verhuisd, 
hebben wij een heerlijk leven en een geweldige natuurlijke ecologische tuin,
met grote kruiden-moestuin en kleine fruitgaard,
ennnne... 
we zijn op dit moment bezig om verschillende planten
te verzamelen zodat we zelf textiel en garens kunnen verven!
hoe geweldig is dat?!

Tevens bieden wij een onderdak aan een 60tal dieren,
waar wij voor zorgen  ná een leven vol verwaarlozing en mishandeling!

Ons huis, hobby-beren atelier en ook de tuin trekken jaarlijks veel bezoekers
en die bezoekers hebben alleen maar lof 
over het kleine stukje paradijs waar wij wonen.

Wij hebben een aantal opendagen per jaar en ook zijn we open op afspraak.
De eerste van dit jaar zijn op 14 en 15 mei as.
Onze tuin, berenatelier en showroom zijn dan open ter bezichtiging.

Neem gerust contact met mij op 
als je interesse hebt om eens met eigen ogen te aanschouwen!!

Al van kinds af aan doe ik graag borduren, breien en haken.
Dit alles heeft mijn oma, ook Anna genaamd, mij geleerd.

Van mijn moeder leerde ik mijn eigen kleding maken 
en zo ook die van mijn poppen.
Ik was een echt poppenmoedertje en dat ben ik eigenlijk nog steeds :)
alhoewel ik ook heel graag beren zie en zelf maak.
Ik persoonlijk vind beren met de hand maken het leukst en mooist
dus komt er geen naaimachine of lijm aan te pas!!
Ik geef ook workshops beren maken en in vele andere hobbytechnieken,
kleding en sieraden maken en servettechniek
ook in borduren, haken en breien ect ect

 Prachtige oorbellen 


Kleine paspopjes gemaakt met papier-mache techniek

De laatste jaren teken ik ook de patronen van de beren en hun kleding zelf.
Heerlijk om zelf iets te creëren.

Een prachtige handgemaakte beer met een verzameling
vintage babykleertjes en houten speelgoed, ik ben er gek op!!



Tasjes haken is een heerlijke hobby



 Sieraden maken voor menig beer en pop
Op de foto hieronder 
zie je een trotse beer met haar prachtige handgemaakte broche.



Liefs en groetjes, Anna
Volgende keer meer over mijn handwerken en beren
je kunt mij ook volgen op 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten